ما اینجا هستیم تا اجازه ندهیم رویا هایتان را فراموش کنید

ما اینجا هستیم تا اجازه ندهیم رویا هایتان را فراموش کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۶ تیر ۹۵، ۱۲:۱۱ - ناشناس
    خوبه

ایده و ثروت

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

پیشنهادهایی برای پول در آوردن!


شرکت در حراج های خانگی:
اگر شم اقتصادی خوبی دارید و یا از نعمت چشمانی تیزبین در تعیین کیفیت اجناس بهره مندید، پیشنهاد ما به شما شرکت در حراج‌های خانگی است. جایی که شما می‌توانید اجناس نسبتا نو را با قیمت‌هایی مناسب پیدا کنید.
:مرمت اشیا کهنه و دست دوم:
کاغذ سنباده، لاک الکل و رنگهای روغنی تنها چیزهایی است که به آن نیاز دارید، تا مبلمان یا میز تحریری قدیمی و فرسوده را، به اجناسی لوکس و نو تبدیل کنید. پس فرصت را از دست ندهید، دست به کار شوید و ذوق هنری و خلاقیتتان را به همگان نشان دهید.

بازسازی آپارتمان و خانه:
اگر در کارهای فنی مهارت دارید، طراح قابلی به شمار می‌روید و یا اطلاعات گسترده ای از عناصر مهم در مهندسی ساختمان دارید، درهای پیشرفت به رویتان باز است. تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری پول و اراده ای است آهنین. آستین‌ها را بالا بزنید. مطمئن باشید سود زیادی در انتظار شما است. می‌توانید به سراغ تعمیر خانه مشتری‌ها بروید یا کارهای مربوط به خانه‌ی خودتان را انجام بدهید و از چنگال هزینه‌های گزاف تعمیرات و نگه‌داری بگریزید.

فروش عکس‌های هنری:
یک دوربین مناسب و شناخت کافی از رنگ، نور و ترکیب بندی، شما را به عکاسی موفق تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از فاکتورهای فوق به عکاسی برای مجلات و یا سایت‌ها بپردازید. عکس‌های شما می‌توانند حتی در معرفی و فروش محصولات شرکت‌ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرند. به دنبال سوژه های بکر و جدید بروید. صحنه‌هایی از زندگی روزمره مردم معمولا فروش بالاتری دارند. به شکار لحظه ها بروید و هرگز نا امید نشوید.

:گزارش نویسی درباره محصولات:
همگی با وب سایت‌های محبوب فناوری آشنا هستید که محصولات جدید را بررسی می‌کنند، مطالب آموزشی تهیه می‌کنند و به گزارش آخرین اخبار روز می‌پردازند.بسیاری از شرکت‌ها مبالغی بالاتر از آنچه شما برای خرید یک جنس می‌پردازید برای فروش آن محصول هزینه می‌کنند. مروری بر محصولات راهی است عالی برای مقایسه محصولات با یکدیگر، بدون نیاز به شرح طولانی و بی‌فایده در توصیف آنها به صورتی جداگانه.

:کمک به سالمندان:
با مراجعه به انجمن‌ها و یا افراد مطلع با افراد سالمندی که در همسایگی‌تان زندگی می‌کنند، آشنا شوید. شما می‌توانید کارهایی نظیر خرید، رسیدگی به کارهای منزل و باغچه و یا رفتن به ادارات و پرداخت قبوض را برای آن‌ها انجام دهید.

:در نظر داشته باشید که تمامی این مشاغل تنها جرقه ای برای یافتن ایده های بکر و تازه است.

:کافی است کمی با صورت مساله بازی کنید تا مساله و ایده جدیدی راه اندازی کنید


منتظر نظرات شما هستیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی