ما اینجا هستیم تا اجازه ندهیم رویا هایتان را فراموش کنید

ما اینجا هستیم تا اجازه ندهیم رویا هایتان را فراموش کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۶ تیر ۹۵، ۱۲:۱۱ - ناشناس
    خوبه

رشته انسانی

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ





به دانش آموزان و دانش جویان رشته انسانی توصیه میشود اگر میخواهند از درسی که میخوانند پول در بیاورند و آینده بیکار نشوند... حتما مطلب زیر را دو بار با مصداق بخوانند:

اﮔﺮ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻴﺪ اﺯ ﺩﺭﺳﻲ ﻛﻪ ﺧﻮاﻧﺪﻳﺪ ﭘﻮﻝ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﻭﺭﻳﺪ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻴﺸﻮﺩ اﻳﻦ ﻣﻂﻠﺐ ﺭا ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺼﺪاﻕ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮﺩ ﺑﺨﻮاﻧﻴد
ﻫﻤﺎﻧﻂﻮﺭ ﻛﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﭘﻮﻝ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ از اﻳﻦ ﺭﺷﺘﻪ ﺳﺨﺘﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ ﺑﻌﻀﻲ ﻫﺎ ﻫﻢ اﻳﻦ رشته مسخرست بخصوص کسانیی که در این رشته تحصیل کردن .
اجازه بدید بگم مشکل از کجاست مشکل شما اینه که همیشه درس هاتونو حفظ میکنید و هیچ وقت مفهومی نمیخونید و همیشه معلما به ما میگن حفظ نکنید ما هم اهمیت نمیدادیم چون حفظ کردن راحت تره تا بریم تو عمق مطلب شاید خود معلم ها هم دلیلی قانع کننده نمیاوردن یا شاید خودشون هم نمیدونستن چرا نباید حفظ کنیم.
من الآن دلیلشو میگم با یه مصداق شغلی از یکی از کتاب های خودتون : نباید حفظ کنید چون نمیتونید درکش کنید  که کتاب چی مگه یکی از کتاب های سال سوم دبیرستان رو مثال میزنم جغرافی 2 این کتاب بی نهایت شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم معرفی کرده ! شاید از خودتون بپرسید کجاش؟ خب الان میگم برید درس انسان و سواحل  شغل هایی که معرفی کرده عبارته:
1.ماهی گیری صنعتی
2.ایجاد پلاژ ها
3.تور های تفریحی
4.بافت تور ماهی
و...
فقط کافیه یکم خلاقیت ایجاد کنیم. چرا ما نباید یک توری درست کنیم که مجهز به الکترسیته باشه و کاری کنیم هیچ ماهی نتونه فرار کنه یقین داشته باشید اگر قیمتش و کیفیتش خوب باشه شیلات ها یا مغازه های فروش لوازم دریایی از شما خواهند خرید .
به خاطر بسپارید از رشته انسانی توقع نداشته باشید که شغل رو براتون تولید کنه این شما هستید که با یک خلاقیت ساده میتونید میلیارد ها پول در بیارید شک نکنید.
میریم تو کتاب اقتصاد دوم دبیرستان که پر از فرصت شغلی و آموزشه مصداقی براتون میارم از درس تجارت بین الملل در یکی از بخش ها نوشته شده که هر کشوری باید کالایی که توانایی تولید با هزینه کم و کیفیت بیشتردارد  به تولید برساند یعنی تمرکز و خلاقیت. آیا کشور چین غیر از این کار را انجام میدهد؟  یا در فصل دو که این نکته را یاد آوری میکند :تامین نیاز های اساسی برای همه. به این معناست که ما باید نیاز های انسان را شناسایی کنیم و اون رو به مرحله تولید برسونیم . خب ما از این متن یک ایده برای شما در میاورید :تولید شیئی که هنسفری تو اون بسته شه یا از فر خوردنش جلوگیری کنه. از متن بالا هزاران ایده برای کسب و کار ریخته است که چشمک میزنند.
 


آدرس ایمیل:amiraaa654@gmail.com



کانال ما: Telegram.me/idea8kasbokar


۹۴/۱۱/۰۷
mr amir ajaxy

نظرات  (۳)

like
دقت نکرده بودم
aslan b fekram naresid dahanet servis

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی